Arii de transformare:

  • Învățare relevantă
  • Competențe pedagogice
  • Leadership și management școlar

Obiectiv

Procesele de transformare în școli au rolul de a adopta la nivelul școlii instrumente de identificare a nevoilor, planificare, monitorizare și leadership. Consultanții educaționali asigură ghidare și susținere directorilor și echipelor executive din școli. La finalul proceselor de transformare, directorii și profesorii vor avea un mod de lucru participativ și coerent bazat pe metode și instrumente de analiză și planificare.

Procese

1

Monitorizarea planului de acțiune

Consultanții educaționali, alături de directorii de școli și echipele executive, revizuiesc ultimele 3 luni de implementare a planului de acțiune și analizează provocările pentru a propune măsuri de revizuire.
2

Autoanaliza facilitată pe standardul Edu Networks

Consultanții educaționali, alături de directorii de școli și echipele executive, evaluează și analizează gradul de îndeplinire a standardului Edu Networks în școală. Astfel, profesorii conștientizează nivelul de îndeplinire și propune obiective pentru planul de acțiune.
3

Planul de acțiune

Consultanții educaționali facilitează procesul de realizare participativă a planului de acțiune al școlii împreună cu directorii și profesorii.

Parcursul școlilor în anul 3 din program

Noutăți

Înscrie-te la newsletter

Fii la curent cu informații din educație și următoarele evenimente EDU Networks.